Бентаурус
- огромно напрежение започва да се усеща в друг човек и той прави
твърде много грешки, костващи му време или пък го разсейва (за дуел и в
бита);
Бихепиус - магия, караща противника да се изпълва с
такъв оптимизъм и еуфория, че забравя съвсем за дуела и му е много
трудно, почти невъзможно да прати някое грубо заклинание;
Визавиз
- човекът, върху когото в направена тази магия изпада в блажено
спокойствие за часове наред, изгубва представа за времето и се чувства
странно доволен и безгрижен, рее се в облаците и е неадекватен;
Вокс
- магът може да придобие гласът на даден човек по избор. Магията е
сложна за изпълнение, но ефекта е реален. Той може да питежава чуждия
глас и тембър със седмици или по точно докато сам не се откаже от него.
Това става само чрез силна конентрация и мисъл;
Гравитус -
премахва голяма част от гравитацията на даден предмет и човек, и го
прави десет пъти по лек, постоянна магия, но има контра - заклинание, Антигравитус;
Дрезир
- силна магия за пресушаване - може да пресуши малко поточе, но по
принцип заклинанието е достатъчно за изсушаване на влажни предмети;
пресушаването става с допир на магическата пръчка;
Експекто патронум
- магия срещу диментори - призоваване на патрон, покровител; предвидена
е в учебната програма за шести курс поради сложността си и нечестата й
употреба, но може да бъде усвоена доста по - рано;
Експулсо - От "expulsio" (лат.) - "изгонване". Удря със мощна сила даден предмет. Пявява се като кълбовидна удърна вълна.
Епискей - От гръцки означава поправям, възстановявам. Лечебна магия;
Икан - частична трансфигурация, появават се хриле на врата на заклинателя;
Кагебуншин
- прави истински копия на избран предмет, включително и на човек; за
предмети магията е сравнително дълготрайна - 2-3 часа; за хора нещата
стоят другояче - за да си направиш копия (които са истински тела и
могат да се бият като теб), трябва да си съсредоточен през цялото
време; копията се командват по умствен път; те изчезват, ако бъдат
ударени директно, но иначе са си съвсем като истински човек; за жалост,
магията, която се използва за копиране на хора, взима от жизнената
енергия, за да я предаде на копията - така ако си много уморен и
направиш тази магия, можеш просто да паднеш и да си поспинкаш хубаво;
няма ограничение за броя на копията - разбира се, повече копия =>
повече енергия която да бъде разделена => копията ще бъдат по слаби;
да създадеш едно копие е трудно (за човек; за предмет е лесно, защото
не се изисква толкова съсредоточаване), две е два пъти по-трудно, три е
три пъти по-трудно, отколкото две, четири е четири пъти по-трудно,
отколкото три и т.н.; добра магия за разсейване е гъделичкaщата магия -
тогава копията сигурно ще изчезнат, но не веднага, а след 7-10 сек.
(това не важи за предмети, защото за тях не е нужно голямо
съсредоточаване); намира се в допълнителна литература;
Кемериус
- появява се като катранено черен лъч. "Преобразява" този срещу когото
е насочена магията. Прави го точно обратната личност на това, което е.
Най - често изкарва твоето зло "аз" на яве. Магията действа съвсем за
кратко не повече от 2 минути максимум. Използва се, за да
накара/провокира някого да извърши нещо;
Момери - връща стари
спомени; заклинателят трябва да е наясно със съществуването им преди да
извърши заклинанието; в противен случай резултатът върху извършващият
магията може да е пагубен - действието може да се обърне срещу него или
може дори да се стигне до загуба на паметта; намира се в допълнителна
литература;
Конфринго - От
"confringo" (лат.) - "счупвам", "унищожавам". Това е разрушително
проклятие. Ако някои запрати това проклятие, към даден предмет, той ще
се взриви. Появява се като тънка струя сребриста светлина.
Нергале
- позволява на заклинателя да "прогори" дупка в даден обект само с
почукване; зейналата дупка наистина прилича на оставена от сблъсък с
метеорит и е с размер 3 на 3 метра (стига заклинателят да е достатъчно
добър); след като заклинателят премине през входа, проходът постепенно
се стеснява докато не изчезне; ако през отвора не премине нищо, той се
затваря значително по-бързо; намира се в допълнителна литература;
Опугно - Латинската дума за "атака". Магията се прави за да накараш нещо да атакува друго. Магията действа и на предмети;
Пенна - (от латински - криле) – частична трансфигурация, появават се криле на гърба на заклинателя;
Перциса Алтерамус! -
Магия, подходяща точно за дуели. Ако случайно опонента бива покосен от
това заклинания, той изпуска магическата си пръчка и се превива.
Навсякъде по него се появяват мънички бодли - сякаш се превръща в нещо
като морски таралеж. Магията се появява като ослепителна назъбена струя
бяла светлина.
Пламсирук - появява се като червен лъч, който се "слива" с противника и го прави невярващо мил и услужлив за 5 - 10 мин;
Сакрафайс
- заклинание което обвързава живота на двама души. Когато едния бъде
ударен, другия понася 90% или повече от щетата, физическа или
психическа.
Сенелин – магия за приспиване. Жертвата веднага изпада в дълбок сън, от който се събужда след няколко часа;
Силера
- често наричана "магия на черния щит"; тази магия прави щит около
магьосника, който трае един-два удара; би могъл да трае вечно, стига
наоколо да има сенки и никой да не те напада; за да се направи магията
е нужна сянка; така около тялото се образува сфера, която се върти
много бързо и има малки цепнатини в нея; да гледаш през нея е все едно
да дледаш през перките на вентилатор; ако нещо се приближи, сферата
спира да се върти за съвсем малко и цялата й чернота се концентрира в
мястото на удара;
Табула Раса – прочистваща съзнанието магия. Заклинателя я насочва към себе с цел да се концентрира и съсредоточи;
Фермапортус - запечатва врати, спирайки влизането на шум.
Фурба
- кара всяка сянка да оживее и да се бие с противника; сянката няма
някакви особени способности, освен бързината; тя е 3-4 пъти по-бърза от
съществото, от което е взета; притежава неговите способности, разбира
се, така че ако сянката е на дракон, тя ще бълва огън и ще лети;
сянката не изчезва, освен ако не бъде убита (което става както да убиеш
всяко друго същество); не може да бъде подчинена на заклинание; има още
една малка особеност - тя е двуизмерна, което значи, че ако се обърне с
тънката страна настрани (която е безкрайно тънка), ще стане невидима
докато пак не се види малка част от широката страна; за сенките не е
много трудно да стават невидими за по 7-8 секунди, но повече просто не
могат; освен това те са много гъвкави - всеки е виждал как сянката му
се удължава и изкривява от светлината - същото го могат и те, което
улеснява избягването на магии; трудна за прилагане; намира се в
допълнителна литература;
Хотер - лекува изгорено. Лечебна магия;
Юнда шакис
- създава ударна вълна, която отнася всичко по пътя си; но пълен ефект
от магията може да се постигне само от седмокурсници и по-напреднали
магьосници.